dimecres, 9 d’octubre del 2013

Retorn

Bones a tots.
Primer, dir que entre una cosa i una altra (com sempre) no he tingut temps i he descuidat totalment el blog, cosa que m'ha fet recapacitar i tornar amb més ganes que mai.
Quan ho tingui preparat (entre demà i passat demà) penjaré els poemes que vaig exposar al Goletart, un esdeveniment del qual vaig formar part i que em va fer agafar més força per seguir escrivint. Amb tot això, vull donar les gràcies als organitzadors d'aquell fabulós esdeveniment, a Biel Pol, per fer una llegida en veu alta de dos dels meus poemes i a tota la gent que va venir i, també, als que es van aturar a comentar amb jo els poemes. Moltes gràcies per tot!
No faré l'error de penjar cada dia/cada dos dies una obra, ja que després em quedo sense material. Penjaré una/dues obres cada setmana, amem si així aquest blog pot evolucionar, de la forma que sigui.
Dit això, em disposo a continuar amb la feina. Una abraçada i salut!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada