dimarts, 23 d’abril del 2013

Benvinguts

Bones, soc en Joël Ródenas López.
Vos demanareu que què fa aquest jove creant un "blog" així i el perquè... Molt fàcil.
Aquest "blog" l'he creat per iniciativa pròpia, bàsicament, per anar posant tot tipus de escrits o imatges relacionades amb la literatura o l'art (explicat a la descripció de la pàgina). Me pareix una bona manera de que la gent com jo, que gaudeix escrivint i llegint poemes o narracions, les posi en comú i que la gent pugui comentar, dir les discrepàncies i gaudir de la literatura.
No fa falta dir que aquest "blog" serà totalment públic i gratuït  sense tenir en compte ni l'edat ni cap tipus de condició social ni política.
Com a primera publicació, m'agradaria esmentar tot relacionat sobre aquest "blog"...
Tal com he dit abans, serà una pàgina per a tots els amants de la literatura, o que almenys vulguin gaudir d'ella. La cosa serà anar penjant diferents obres pròpies, les quals m'anireu passant ja sigui contactant amb mi per Facebook, per Gmail o qualsevol xarxa en la qual estigui adherit per a publicar-les. Com no he trobat altra forma més neta de fer-ho, esper que vos agradi aquesta pàgina i m'envieu els vostres escrits, poemes o el que sigui per a poder penjar-los, llegir-los i comentar-los entre tots.
M'agradaria repetir que aquesta pàgina es per a aquella gent que gaudeix creant i llegint, si teniu qualque crítica pel que sigui, m'encantaria sentir-la, però si es un comentari qualsevol per fer burla o fer el que es diria "el beneit", pots tancar la pàgina.
A més, m'agradaria afegir que faré l'esforç d'escriure i penjar només obres en català. No vos enganyeu, no soc el típic que tot ho vol en català i rebutja totes les altres llengües, cada llengua té la seva cultura i la seva bellesa, en si mateixa. De fet, jo venc d'una família totalment castellana, on molts dels meus familiars i avantpassats són d'Albacete i sempre hem parlat en castellà, però com a amant de la literatura i de la cultura catalana, m'agradaria fer aquesta pàgina per a que no decaiguin les obres en català i tenir un racó on comentar amb la gent qualsevol cosa. Es clar que també penjaré obres en castellà i inclús amb anglès, m'encanta escriure també en diverses llengües, però m'agradaria mes centrar-me en el català...
Com a conclusió m'agradaria dir que per jo això es un passatemps, ja que com tothom tenc assumptes personals i una vida al marge d'aquesta pàgina web. Esper que vos animeu i que això avanci el més ràpid possible, jo m'ho passaré be mentre hi hagi un mínim de participació, si no, mentre la gent comenti els meus escrits, a jo me va be. Gràcies pel vostre temps i esper els vostres comentaris a la pàgina!
Començaré publicant un poema que vaig escriure aposta pel concurs de Sant Jordi de la categoria de poesia de l'IES Binissalem, del qual he sortit guanyador, esper que vos agradi.
Una abraçada i salut!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada