dimecres, 24 d’abril del 2013

Records - Joël Ródenas López

(Exposat al Goletart 2013)
Bones a tots! Esper que estigui anant be.
Aquí vos duc una creació que he fet ara, fa res... Tracta, com el seu títol indica, sobre els records... Aquells maleïts que ens fan sentir be, sofrir i a la vegada ens formen com a persona, dins el nostre cor. Esper que vos agradi.


Records

Records... Aquella paraula maleïda
ens fa sentir be, ens fa sentir malenconia
començ a pensar, sense cap discreció
començ a recordar, el meu Món interior.

Record la meva infantesa, records un poc desbaratats
el primer dia d'escola, els meus amics estimats
els sopars a ca l'avia, la meva família menjant
com es possible, que els pugui enyorar tant...

Record el meu primer petó, els seus ulls il·luminats
la meva cara vermella, el seu somriure radiant
els bons, grans moments, que junts varem passar
llàstima que tot, tot tingui un punt i final...

Sent alguna cosa estranya, he de deixar de pensar
estic confós: perquè aquesta sensació?
Però no vull aturar, ells estan dins jo
vull seguir recordant, recordant el meu propi Món.

Record les classes de música, que el meu oncle me donà
un “titi”, un silenci. Tot seguit, un “ta”
m'ho passava molt be, me sentia especial
llàstima que del meu costat, tu et vares anar...

Record totes les persones, que en mi varen ser especials
amics, amigues. I fins i tot, animals
record les conversacions, vos record al meu costat
llàstima que de mi, tots vos heu oblidat...

Records... Records de tota mena
feliços, aspres, tendres, de tristesa plena
són part de nosaltres, fan el nostre “jo” interior
gràcies per estar allà i fer sentir-mos millor.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada