dimarts, 23 d’abril del 2013

Obsequi - Joël Ródenas López

Aquest es el poema que he esmentat a l'altre entrada... Esper que ho gaudiu tant com jo ho vaig fer al crear-ho.


Obsequi
Me va donar una abraçada
Càlida, amb sentiment, com mai me l’havien donada
Me va somriure, molt emocionada
Ja que jo el seu regal, amb gran esforç, li donava
Era una rosa, una rosa maca i poncella
Plena de sentiment, tan especial, tan vermella
Me va donar les gràcies, molt contenta
Amb un petó, amb un bon gust a menta
Amb la situació, vermell em vaig posar
Aquell moment, no el volia mai veure acabar
Era perfecte, no feia falta ni parlar
Ja ho feia per nosaltres, la rosa amb la seva espiga de blat
De sobte, vaig notar alguna cosa estranya
Unes llàgrimes, em baixaven per la galta
No eren de tristesa, com la mort d’un ésser estimat
Eren especials, profundes, de felicitat
Me va demanar que hem passava
Molt nirviosa, massa preocupada
I jo, sincer I valent, mentre m’atracava
I a cau d’orella, amb tota sinceritat
Li digué que l’estimava de veritat.

3 comentaris:

  1. És preciós Joel. Amb una sola publicació ja m'has enganxat. Com a ésser que comparteix aquest gust per les arts, t'agraeixo tal iniciativa i esper que vagi endavant amb passes gegants perquè és realment interessant.

    Molta sort!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltíssimes gràcies! De moment, en 3 o 4 dies, ha avançat a passes increïbles, amem si això segueix així i podem gaudir de noves creacions literàries! ^^
      I si tens qualque poema, escrit o el que sigui i vols participar, m'ho pots enviar al mail i estaré encantat de penjar-ho.
      Moltes gràcies!!

      Elimina