dilluns, 29 d’abril del 2013

Petit meu - Micaela Alberti

Un altre dia més parlant de l'amor... Però aquest pic un amor diferent. Un amor, diguem, inhumà. Un amor el qual sentim per les nostres mascotes.
Avui, vos duc un poema de na Micaela Alberti titulat Petit meu. Increïble com podem arribar a estimar als cans i amb quina mesura.


Petit meu

Com m’agradaria, petit meu, contagiar-me de la teva tranquil·litat. Encara avui em sorprèn la desvergonyia amb la qual em travesses amb els teus ulls vermells, plens de foc; claves la teva mirada en jo, enderrocant tots els murs que protegeixen el meu cor, i em comprens, i em dones la teva pau, i en un instant, sense necessitat de paraules, cap secret hi ha ja entre tu i jo. Tant de bo sabessis que el teu silenci és molt més valuós per a jo que les paraules de tanta gent... perquè és sincer, no em pots dir res, però també sé que res no m’amagues.
Com m’agradaria, petit meu, que la sort de tenir-te fos infinita i poder agrair-te per sempre més la teva companyia. I m’agradaria també que els batecs dels nostres cors no deixessin mai d'unir-nos. Pensar que fa només un any que la meva vida és un poc més plena i que ja no m’imagin no trobar-te a la meva espera en tornar a casa...
Com m’agradaria, petit meu, que sabessis quantes coses em transmets sense cap esforç ni un. I tant de bo que els meus fills poguessin aprendre a estimar d’un mestre com tu, estimar amb intensitat i sense preocupacions ni pors.
I que em diguin si volen, després d’haver viscut amb tu, que els animals no tenen sentiments i que és un doi estimar-los, que jo mai els hi creuré. I és que, si un cor batega, és impossible que no hi hagi sentiments bategant amb la mateixa força. Perquè, petit meu, tu m’has sabut estimar sense demanar res més a canvi que la meva companyia.
Com m’agradaria, petit meu, veure el món amb els teus ulls i saber què sents tu quan em mires.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada